موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به خودی خود تصمیم بسیار دشواری است و برای موفقیت در آن باید جنبه های زیادی را در نظر گرفت. افرادی که با سازوکار و روند مهاجرت آشنا نیستند، نمی توانند در این مسیر سخت قدم خوبی بردارند و به کشور مورد نظر خود کوچ یا مهاجرت کنند. بهترین راه برای مهاجرت قانونی تماس با موسساتی است که خود را موسسات قانونی مهاجرت می نامند.

بسیاری از افراد فکر می کنند که آژانس مهاجرت جایی است که تمام فعالیت های مهاجرتی شما از صفر تا صد انجام می شود. اگرچه این قول اشتباه نیست; اما خدمات این موسسات همیشه از صفر تا صد نیست. در واقع در اولین قدم آژانس مهاجرت به شما کمک می کند تا بهترین روش و مناسب ترین مکان را با توجه به شرایط و هدف خود از مهاجرت بیابید. در مرحله دوم آژانس مهاجرت شما را با تمامی قوانین و اطلاعات به روز آشنا می کند و در مراحل بعدی با مشاوره واقعی و جامع در تمامی موارد شما را در تمامی مراحل کار تا انتها همراهی می کند. موسسات مهاجرتی در صورتی موسسات قانونی هستند که تحت نظارت قانون باشند و دارای مدرک وکالت یا حقوق باشند. در واقع یک آژانس مهاجرتی باید توسط یک وکیل آشنا به مسائل حقوق بین الملل اداره شود.

اولین وظیفه آژانس مهاجرت ارائه مشاوره تخصصی به متقاضیان است. شرایط شما باید توسط کارشناسان مجرب موسسه به طور کامل بررسی شود تا با توجه به شرایط خود بهترین مسیر را انتخاب کنید. کارشناسان اجرایی موسسه پس از انتخاب بهترین روش مهاجرتی با رضایت و آگاهی متقاضی مراحل پرونده شما را آماده می کنند که در نهایت منجر به پذیرش و ویزای کشور مورد نظر می شود.

به طور کلی فعالیت موسسات مهاجرتی را می توان به 4 دسته اصلی تقسیم کرد:
مهاجرت تحصیلی
مهاجرت نیروی کار
مهاجرت مادام العمر (اقامت دائم به طرق مختلف)
اخذ اقامت موقت (ویزای توریستی)

چگونه می توانید کیفیت یک آژانس مهاجرتی قابل اعتماد را بدانید؟ یکی دیگر از عوامل مهم در این زمینه را بررسی می کنیم که خدماتی است که آژانس مهاجرت به مشتریان ارائه می دهد.یک موسسه حقوقی مهاجرت به طور کلی خدمات متعددی ارائه می دهد و در زمینه های مختلف فعالیت می کند و در واقع بسته کاملی از خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. این سرویس با ارائه اطلاعات رایگان شروع می شود و تا رسیدن به هدف با مطلوب ترین شرایط به پایان می رسد. در واقع، آژانس های مهاجرتی معتبر به روش های مختلف از جمله تماس های تلفنی، شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و غیره به مخاطبین خود پاسخ می دهند.

شرکت های مهاجرتی در کشورهای هدف وکیل دارند. متقاضی می تواند بدون مراجعه به کشور مورد نظر با مراجعه به این شرکت ها کار مهاجرتی خود را با کمک وکیل انجام دهد. به همین دلیل در زمان و هزینه متقاضی صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد. از طرفی شرکت های معتبر مهاجرتی در ایران تجربه زیادی در امر مهاجرت دارند و می توانند مشاوره های بسیار مفیدی را به متقاضیان ارائه دهند. افراد برای مهاجرت به سایر کشورها باید از قوانین و مقررات کشور مقصد اطلاعات کافی و لازم را داشته باشند و این امر تنها توسط وکیل مهاجرتی واجد شرایط امکان پذیر است.

در حال حاضر تنها منبع معتبر برای کلیه افراد، ارگان ها، سازمان های دولتی و خصوصی، سامانه دولتی استعلام از اشخاص حقوقی است و تنها شرکت های معتبری که نام آنها در این سامانه موجود است، یکی از 3 مورد را در این سامانه دارند: 1- نام شرکت. 2- شماره ثبت شرکت ها 3- شماره ملی شرکت برای استعلام شرکت لازم و ضروری است، در صورت داشتن یکی از این 3 مورد در صورت واقعی بودن شرکت می توانید اطلاعات کلی را که در آدرس زیر توضیح داده شده است، دریافت نمایید. ابتدا می توانید شناسنامه شرکت را بخوانید.

تقریباً به طور خلاصه می توان گفت که مهاجرت بدون کمک اداره مهاجرت تقریباً غیرممکن یا بسیار دشوار است مگر اینکه اقوام شما خود مهاجر باشند و با کمک آنها سفر مهاجرتی شما آغاز شود، اگرچه بسیاری از آنها حتی با اقوام خارج از ایران باز هم هستند. بنا به توصیه بستگان از طریق موسسات مهاجرت برای کار، زندگی یا تحصیل می روند.بسیاری از این موسسات معتبر نیستند، بنابراین به دنبال معتبرترین موسسات مهاجرتی باشید. 

 

شما می توانید برای مهاجرت به کشور ترکیه از طریق خرید ملک با مشاوران متخصص ما در این زمینه در مجموعه ترامند در ارتباط باشید.

  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی