موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

امروزه ، بسیاری از مردم به فکر مهاجرت به کشور خود به کشورهای مختلف جهان هستند و همه طبق بودجه ای که دارند ، کارهای مهاجرت خود را انجام می دهند. ترکیه ، در مجاورت ایران ، یکی از بهترین کشورهایی است که زندگی می کند و بماند که هر سال از بسیاری از مهاجران استقبال می کند.

نزدیکی ترکیه با ایران و پرواز 3 ساعته بین ایران و ترکیه باعث شد بسیاری از افراد علاقه مند به خرید ملک در این کشور باشند.
با توجه به قیمت بسیار مناسب خانه در ترکیه در مقایسه با ایران ، خرید یک خانه گزینه بسیار مناسبی برای حفظ ارزش پول و همچنین برای گذراندن اوقات فراغت به نظر می رسد.

خرید ملک در ترکیه یکی از سریعترین و ساده ترین راه ها برای به دست آوردن اقامت و شهروندی ترکیه است. بنابراین ، اگر قصد مهاجرت به ترکیه را دارید و نمی خواهید در روند مهاجرت طولانی دخالت کنید ، خرید یک ملک در ترکیه می تواند بهترین گزینه باشد. خرید یک ملک 400000 دلاری به شما امکان می دهد ظرف 3 تا 5 ماه اقامت دائمی در ترکیه داشته باشید.

قیمت خرید ملک در ترکیه به منطقه و محله ای که قصد اقامت دارید بستگی دارد. به عنوان مثال ، در قسمت آسیایی ترکیه ، شما می توانید خانه ای با حداقل 3 میلیارد تومانی داشته باشید ، اما شرایط دریافت خانه این مبلغ سرمایه با خرید یک ملک 400000 دلاری متفاوت است. هنگام خرید ملک با مبلغ کمتر از 400000 دلار ، روند خانه طولانی تر خواهد بود.

در برخی از شهرهای ترکیه مانند استانبول و آلانیا ، سرمایه گذاری های زیادی در پروژه های ساختمانی وجود دارد که به سرعت در حال توسعه هستند و همین امر منجر به رشد منطقه شده است و می توان گفت که چهره شهر را به طور کلی تغییر می دهد.

یکی از دلایل اصلی موفقیت در ساخت و ساز در ترکیه ، ارزان بودن آن است.به عنوان مثال ، قیمت خرید ملک در ترکیه بسیار ارزان تر از ایران است.

اما یکی از مهمترین دلایل بازار املاک و مستغلات ، رشد و توسعه خیره کننده این شهر است که باعث شده بیشتر ایرانیان در سالهای اخیر سرمایه گذاری کنند. به همین دلیل ، اگر بودجه کافی داشته باشید ، بهترین پیشنهاد برای شما سرمایه گذاری در این شهر و گرفتن یک محل اقامت ترکیه و گذرنامه ترکیه است.

یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت خرید یک ملک در ترکیه ، منطقه واحدهای تجاری یا مسکونی است. این قابل درک است که اندازه و مساحت ملک عامل مهمی در تعیین قیمت خرید یک واحد مسکونی در ترکیه است. گزینه دیگری که قیمت نهایی را هنگام خرید آپارتمان در ترکیه و همچنین برای خرید فروشگاه های اداری و خرده فروشی تعیین می کند ، کیفیت ساخت و سازها و مواد سایت ها است. از این منظر ، واحدهای مسکونی و اداری ترکیه با توجه به ویژگی های مختلف ساخت و سازهای مختلف قیمت های مختلفی دارند.

نکته مهمی که خارجی ها هنگام خرید ملک در ترکیه باید به آنها توجه کنند این است که مجاز به خرید خانه در مناطق روستایی و در نزدیکی روستاها نیستند. اما این سوال را نمی توان یک مشکل بزرگ در نظر گرفت. از آنجا که بیشتر سرمایه گذاران خارجی تمایل دارند در مناطق لوکس و آپارتمان های مدرن در شهر ترکیه بمانند.

خرید ملک در ترکیه می تواند در اسرع وقت باشد ، این روند توسط دولت ترکیه برای بیگانگان و بهزیستی آنها انجام شد. تنوع خانه های مسکونی ، آپارتمان ها ، ویلاها و مجتمع ها شما را آزادی انتخاب می کند. سیستم حمل و نقل ترکیه از مترو گرفته تا هواپیما ، اتوبوس ، مالیات اینترنتی ترکیه و غیره است.

یکی از مهمترین مزایای خرید ملک در ترکیه ، دریافت گذرنامه ترکیه با آن است.در نتیجه، بسیاری از خارجی هایی که به دنبال خانه دوم هستند، ترکیه را گزینه ایده آلی می دانند. طرح شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری به مهاجران اجازه می دهد حداقل 250000 دلار سرمایه گذاری کنند و در مدت کوتاهی تابعیت ترکیه را دریافت کنند.

هنگام مشاهده ملک، از وجود سند مالکیت و پرداخت قبوض آب، گاز، تلفن و برق توسط مالک قبلی مطمئن شوید. باید مطمئن شوید که ملک ضد زلزله است یا خیر. همسایگی و محیط اطراف و سایر ویژگی های ملک شما باید مطابق میل شما باشد. پس فراموش نکنید که به شرایط زندگی طولانی مدت آنجا فکر کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به وب سایت ترامند در این باره بیشتر اطلاعات کسب کنید یا اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی