موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

یکی از ساده ترین و سریع ترین راه های اخذ تابعیت ترکیه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در ترکیه می باشد. به این ترتیب با توجه به مبلغی که برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف اقتصادی این کشور در دوره های مختلف اعلام می شود، امکان دریافت اقامت موقت و سپس اقامت دائم وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید که ممکن است هر ساله مبالغ مختلفی برای سرمایه گذاری در مناطق مختلف اقتصادی و شهرهای مختلف این کشور اعلام شود و لزوماً نمی توانید به مبالغ اعلام شده در سال 2019 به عنوان مثال اعتماد کنید. 

زندگی در ترکیه یک پناهگاه امن برای سرمایه گذاران خاورمیانه است و یک فضای سیاسی اجتماعی جذاب و همچنین یک چشم انداز کارآفرینی را ارائه می دهد. این برنامه با هدف جلوگیری از مازاد عرضه در بازار املاک و در عین حال ارتقای املاک در کشور و فراهم کردن شرایط مناسب برای سرمایه گذاران کشورهای حاشیه خلیج فارس و گسترش کسب و کار انجام می شود. شهروندان ترکیه از طریق برنامه سرمایه گذاری یا کد شهروندی ترکیه (TC) کارآفرینان را از کشورهای مختلف برای انجام تجارت در کشور خود از طریق گزینه های مختلف جذب می کنند.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید قبل از سرمایه گذاری در ترکیه در نظر بگیرید، مزایایی است که می توانید با سرمایه گذاری در ترکیه به دست آورید. سرمایه گذاری در این کشور به دلیل مزایای فراوان مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است.

ترکیه اصلاحاتی را برای بهبود فضای سرمایه گذاری و تسهیل تجارت انجام داده است. اصلاحاتی مانند حذف مراحل اداری برای راه اندازی شرکت، به حداقل رساندن هزینه ها برای سرمایه گذار و غیره.به همین دلیل، تاسیس شرکت تنها در دفاتر ثبت تجاری واقع در اتاق های بازرگانی ترکیه و تنها در مدت یک روز امکان پذیر است.

تنها با سپرده گذاری در بانک های ترکیه می توانید تابعیت این کشور را دریافت کنید و نیازی به سرمایه گذاری در هیچ زمینه ای نیست. در این روش باید حداقل 500 هزار دلار آمریکا را در یکی از بانک های ترکیه واریز کنید. این مبلغ قبلاً 3 میلیون دلار بود که اخیراً به 500000 دلار کاهش یافته است. پول شما باید حداقل سه سال در بانک بماند.

یکی از دلایل اصلی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در جایی، فراهم کردن زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری و کاهش هزینه های حمل و نقل است. اگر به زیرساخت های اساسی مانند حمل و نقل، ارتباطات، انرژی و زیرساخت های فنی نگاه کنیم، ترکیه رونق زیادی در این امر به خود دیده است که ترکیه را به قطب جذب سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است.

خرید ملک در ترکیه یکی از روش های سرمایه گذاری است که امروزه بسیاری از متقاضیان قصد اخذ تابعیت این کشور همسایه را دارند و این روند در بین سرمایه گذاران بسیار رایج شده است، متقاضیانی که قصد خرید برای دریافت شهروندی ترکیه را دارند، باید آگاهی کامل داشته باشند. قوانین و مقررات سرمایه گذاری در این کشور.

ترکیه منابع طبیعی زیادی دارد. کربن، بور، آهن، روی، کروم، مس، نقره از جمله آنهاست. استخراج این منابع هنوز در دست توسعه است و فرصت های زیادی را فراهم می کند. این امر باعث ایجاد فرصت های بسیاری در صنایع ارزشمند شده است. علاوه بر این، تعداد زیادی فرصت شغلی برای مشاغل مهندسی ایجاد می شود.علاوه بر این، بخش های کشاورزی و نساجی به دنبال تجهیزات هستند. بخش های کلیدی صنعت خودرو (به ویژه بازار تجهیزات خودرو) و بخش بهداشت تقاضا را افزایش داده اند.

سرمایه گذاران خارجی در ترکیه می توانند دارایی های منقول بدون محدودیت یا شکایت داشته باشند.
سرمایه گذار خارجی در ترکیه دارای حقوق قانونی است و بنابراین در صورت مواجه شدن با مشکل حقوقی می تواند در دادگاه های ترکیه شکایت کند. در واقع ترکیه شرایط قانونی یکسانی را برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی در کشور خود ارائه می دهد.

 

شما می توانید برای مشاهده اطلاعات جامع تر دررابطه با سرمایه گذاری در ترامند اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی