موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

شرایط اخذ پاسپورت ترکیه در سال 2022، شاهد تغییرات بزرگی از سوی اداره مهاجرت، هم برای اخذ تابعیت ترکیه و هم برای اقامت موقت ترکیه هستیم. با توجه به اتخاذ سیاست های جدید دولت ترکیه در زمینه جذب سرمایه گذاری از کشورهای خارجی، روند اخذ پاسپورت ترکیه شکل جدیدی به خود گرفته است. این در حالی است که در سال های گذشته اخذ پاسپورت ترکیه مستلزم سرمایه گذاری های بسیار ناچیزی بود که برای اتباع سایر کشورها به ویژه ایرانیان امکان پذیر بود.

پاسپورت ترکیه یکی از معتبرترین پاسپورت های دنیاست که با دریافت آن می توانید بدون نیاز به ویزا به 110 کشور مختلف دنیا سفر کنید. پاسپورت ترکیه در واقع سندی است که شهروندان ترکیه برای سفرهای خارجی خود از آن استفاده می کنند. اولین گذرنامه این کشور در 15 جولای 1950 صادر شد و صدور کلیه گذرنامه ها بر عهده اداره کل امور جمعیت و شهروندی ترکیه است.

لازم به ذکر است که پاسپورت ترکیه برای افراد بالای 18 سال صادر می شود. در حال حاضر راه های مختلفی برای اقامت در ترکیه و گرفتن پاسپورت ترکیه وجود دارد، اما اینکه از چه راهی استفاده می کنید کاملا یک موضوع شخصی است و به شرایط خودتان بستگی دارد.

متقاضیانی که سابقه کار در زمینه خدمات مورد نیاز ترکیه را داشته باشند، پس از ورود به این کشور از طریق ویزای کاری، می توانند مراحل اخذ اقامت و اخذ پاسپورت ترکیه را طی کنند. شرط اصلی کار در ترکیه داشتن پیشنهاد شغلی است. با نشان دادن توانایی، تجربه در کار و جلب نظر کارفرمای ترکیه ای یا شرکت های معروف، این شغل برای شما ارسال می شود. می توانید مطالب جامع تر درباره دریافت پاسپورت ترکیه در ترامند بخوانید.

خرید خانه (ملک) با قیمت کمتر از 400 هزار تومان، این ساده ترین و پرطرفدارترین روشی است که از طریق آن می توان پاسپورت ترکیه را دریافت کرد.حتی نیازی به پرداخت این مبلغ برای یک واحد و یک ملک نیست. با خرید دو ملک به ارزش 400000 دلار، امکان دریافت پاسپورت ترکیه را نیز در این طرح خواهید داشت.

سرمایه گذاری در املاک و مستغلات صندوق سرمایه گذاری املاک در ترکیه حداقل مبلغ سرمایه گذاری 250000 دلار آمریکا (یا معادل لیر یا معادل آن) را تعیین کرده است. این مبلغ مالیات باید حداقل برای سه سال در وضعیت مبادله باشد. با پرداخت حداقل (یا بیشتر) می توانید شهروندی ترکیه و مجوز شهر و پاسپورت را در عرض 3 ماه دریافت کنید.

ازدواج می تواند پاسپورت ترکیه را نیز برای شما به ارمغان بیاورد. اما باید بدانید که باید سه سال از روز عروسی شما گذشته باشد و مهمتر از همه این است که این ازدواج باید واقعی باشد. زیرا اگر ازدواج ساختگی برای گرفتن تابعیت ترکیه باشد حتی می تواند منجر به مجازات زندان برای طرفین شود. پس از ازدواج و ثبت درخواست، اداره امور جمعیت و عمران ترکیه در مورد اطلاعات شما و گذشته طرفین تحقیق می کند.

  • ۰۱/۰۵/۱۱
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی