موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

ترکیه یکی از کشورهای همسایه ایران است که سالانه از بسیاری از مردم استقبال می کند تا با هدف ماندن ، تحصیل یا مسافرت به کشور بیایند.

اما یکی از روش هایی که بسیاری از شهروندان ما توانسته اند طی سالیان متمادی به ترکیه منتقل شوند ، گرفتن یک اقامتگاه توریستی در ترکیه است.

این نوع اقامتگاه تحت شرایط و شرایط خاصی انجام می شود و بسیاری از ایرانیان با تأمین این شرایط و پرداخت هزینه های مناسب موفق به اقامت ترکیه شده اند.

با توجه به اینکه ایرانیان نباید ظرف 90 روز ویزا برای سفر به ترکیه دریافت کنند و در صورت تمایل به ماندن در ترکیه برای مدت طولانی تر ، حق ویزا را دارند ، باید مجوز اقامت را دریافت کنند.

مانند سایر کشورها ، ترکیه همچنین دو نوع ویزای دائمی و موقت دارد. مهاجرت و اقامت در ترکیه در مقایسه با سایر کشورها آسان است و به راحتی اقامت دائم و شهروندی را به مهاجران می دهد. شما برای اقامت موقت در این کشور با هیچ مشکلی روبرو نخواهید شد و می توانید به راحتی یک اقامتگاه موقت دریافت کنید. از آنجا که ترکیه یکی از ساده ترین روش ها را برای تهیه ویزای موقت درست مانند ویزای دائمی دارد.

اقامت کوتاه مدت در ترکیه معمولاً اقامت یک ساله است که برای فعالیت های مختلفی از جمله کار ، مطالعه و گردشگری صادر می شود. روشی که اقامت طولانی مدت و شهروندی ترکیه به دست می آورید این است که شما باید بتوانید شرایطی را که دریافت کرده اید محل اقامت موقت (یک ساله) ترکیه را حفظ کرده و مجوز اقامت خود را پس از هر سال تمدید کنید.

ساده ترین راه برای به دست آوردن اقامتگاه ترکیه ، اجاره خانه ای در این کشور است. اگر در یکی از شهرهای ترکیه خانه ای اجاره می کنید ، یک اقامتگاه ترکیه را بدون هیچ شرط حضور دریافت خواهید کرد.نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که با اجاره خانه در ترکیه یک اقامتگاه توریستی یک ساله در این کشور دریافت خواهید کرد و نمی توانید گذرنامه ترکیه را از طریق این محل زندگی دریافت کنید. همچنین ، اقامت در ترکیه با اجاره خانه به شما اجازه نمی دهد در این کشور کار کنید و در ترکیه کار کنید ، باید یک مجوز کار ترکیه یا جالیشما دریافت کنید.

ماندن مطالعه در ترکیه نیز موقتی است و به طول دوره مطالعه بستگی دارد و سپس اگر به دنبال شغل در ترکیه هستید و شغلی را که می خواهید پیدا کنید ، اقامت شما در ترکیه قابل افزایش است. برای تحصیل در دانشگاه های ترکیه ، باید آزمون یوس یا SAT زبان انگلیسی را پشت سر بگذارید و گواهی را در دست داشته باشید.

یکی دیگر از روشهای معمول و بسیار ارزشمند و معتبر برای اقامت ترکی ، دریافت Chalishma Izin یا مجوز کار است. همانطور که می دانید ، به روش های دیگر برای اقامت یک اقامتگاه توریستی در ترکیه ، از نظر قانونی مجاز به کار در این کشور نیستید. اما به روشی که از طریق مجوز کار شغل می گیرید ، شما نیز مانند سایر شهروندان ترکیه می توانید در این کشور کار کنید و بیمه درمانی رایگان داشته باشید.

راه دیگر برای اقامت در ترکیه ، خرید اوراق قرضه دولت ترکیه است. روش اقامت ترکیه از این طریق این است که متقاضی باید مبلغ حساب بانکی خود را لازم داشته باشد. در این حالت ، او ممکن است یک اقامت موقت در ترکیه دریافت کند. هزینه ماندن در ترکیه از این طریق 500000 دلار است. لطفاً توجه داشته باشید که برای اقامت ترکی ، حداقل 3 سال حق انتقال اقدامات را ندارید.

 

شما می توانید در اینجا درباره اقامت ترکیه برای ایرانیان در سایت ترامند اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

  • ۰۱/۰۵/۱۲
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی