موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

این واقعیت که اقامت در ترکیه همواره افراد زیادی را به خود جلب کرده است و طی سالهای گذشته شاهد علاقه به محل اقامت این کشور بوده ایم.
مقدمه ای برای خرید ملک در ترکیه امروز ، امروز یکی از روشهای مورد استفاده بیشتر مردم این کشور برای باقیمانده و اولویت های آن است.

در مرحله اول ترکیه ، مرحله اول در املاک و مستغلات (سند ، صورتحساب و غیره ، پس از تصویب املاک و مستغلات در ترکیه ، توافق اولیه (صورتحساب) ثبت می شود. و طرفین امضا خواهند کرد.
در این مرحله ، مبلغ قرارداد (از 1000 تا 3000 یورو) توسط خریدار به فروشنده ارائه می شود.
پس از این مرحله ، املاک و مستغلات موظف است کار جدیدی را در مورد آیین نامه و فروش املاک باز کند.
زیر ، پس از تهیه اسناد انتقال ملک ، صاحب ثبت املاک و مستغلات ترکیه به صاحب ثبت املاک و مستغلات ترکیه و تاریخ امضای و انتقال سند ارسال می شود.

ترکیه برای خرید یا فروش برخی از مناطق نظامی در دسترس نیست. پس از امضای توافق نامه ، باید این سند را به مقامات قضایی ترکیه معرفی کنید و سند را به محدودیت های انتقال ملک مربوط به قانونی بودن محل ملک منتقل کنید.

طبق آخرین قوانین وزارت مهاجرت ، شما باید حداقل 250،000 دلار برای گذرنامه ترکیه خریداری کنید (قیمت مشترک بالاتر است). هیچ تبلیغی برای دریافت مبلغ کمتری در زیر این مبلغ هیچ جنبه قانونی یا صحیح ندارد.

قیمت املاک و مستغلات ارزان در ترکیه امسال افزایش می یابد ، یکی از دو کشور بزرگ ترکیه تخمین زده می شود که مصر منطقه دوم خواهد بود. املاک و مستغلات و جهانگردی که به زودی می تواند به محض اینکه بحران از فاجعه مالی جهانی فراتر رفت ، بحران را ترک کند.این امر منجر به افزایش تعداد املاک مختلف ارزان قیمت در ترکیه و به ناچار افزایش تقاضا برای آنها شده است.

با خرید ملک در ترکیه می توانید تحت شرایط خاصی علاوه بر سرمایه گذاری، اقامت خانوادگی، پاسپورت و سفر بدون ویزا به بسیاری از کشورها تابعیت دریافت کنید. البته خرید ملک و اقامت در ترکیه قوانین و شرایطی دارد که همواره در حال تغییر است و متقاضیان در این زمینه با سوالات زیادی مواجه هستند.

راه دیگر خرید خانه در ترکیه خرید از پروژه های آماده تحویل است. این پروژه ها برای حداقل یک سال و حداکثر پنج سال پرداخت می شود. سند خانه پس از تسویه حساب کامل به نام مشتری صادر می شود. لازم به ذکر است وام های بانکی خرید مسکن حداکثر تا 75 درصد ارزش ملک به متقاضیان پرداخت می شود و مدت بازپرداخت آن حداکثر ده سال است.

یکی از نگرانی های اصلی مردم هنگام خرید ملک در ترکیه قیمت ملک است. ارزش ملک به عوامل مختلفی از جمله قدمت ساختمان، مصالح ساختمانی، ظاهر ملک، موقعیت مکانی و ... بستگی دارد. بستگی دارد.
هر چه ملک مورد نظر دارای امکانات رفاهی بیشتری باشد و عواملی مانند نزدیکی به مرکز شهر، مراکز خرید، مراکز تفریحی، کنار دریا بودن، چشم اندازهای دیدنی و غیره بیشتر باشد، ارزش آن بالاتر است.

 

اگر می خواهید درباره خرید ملک ترکیه بیشتر بخوانید اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی