موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

طی چند سال گذشته مهاجرت به ترکیه به یکی از محبوب ترین گزینه ها برای ایرانیان تبدیل شده است.
 ترکیه سرزمین وسیعی است که بخشی در قاره آسیا و بخشی در قاره اروپا قرار دارد.
ترکیه از نظر شرایط آب و هوایی عموما کشوری سرسبز و معتدل است. راه های زیادی برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت وجود دارد که در ادامه این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

در مجموع می توان نتیجه گرفت که شرایط اخذ اقامت ترکیه نسبت به سایر کشورها بسیار ساده است.
 با توجه به شباهت های فرهنگی و تاریخی، این کشور برای مهاجران ایرانی بسیار جذاب است.
علاوه بر این، ترکیه شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند که همین امر باعث می شود تعداد زیادی از سرمایه گذاران ایرانی به فکر مهاجرت به ترکیه باشند.

 ترکیه تابعیت دوگانه را می پذیرد که یکی از مهم ترین دلایل مهاجرت ایرانیان به ترکیه است.
 خرید ملک در ترکیه در مقایسه با ایران بسیار ارزانتر است و یکی از ساده ترین راه های اخذ اقامت در ترکیه خرید ملک در این کشور با سرمایه اندکی می باشد.

مهاجرت به ترکیه از راه های مختلفی مانند مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه گذاری انجام می شود.
 ترکیه در آسیا واقع شده است؛ اما بخشی از این کشور در اروپا واقع شده است و اخذ اقامت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی و آمریکایی آسانتر است. یکی دیگر از مزایای ایرانیان مهاجرت به ترکیه عدم نیاز به ویزای این کشور است.

اکثر کشورهای جهان به شهروندان خود اجازه می دهند تا برای همسران خارجی خود مجوز اقامت بگیرند.ترکیه مانند بسیاری از کشورهای دیگر این شرایط را ارائه می دهد. برای این نوع مهاجرت، متقاضیان تنها باید مدارک ازدواج خود را ارائه دهند و ثابت کنند که ازدواجشان رسمی نیست.

چه از ترکیه و چه خارج از ترکیه برای مجوز کار درخواست دهید، به یک قرارداد کاری یا پیشنهاد کاری نیاز دارید. پس از اینکه شما و کارفرمایتان درخواست خود را به وزارت کار ارسال کردید، MLSS آن را ظرف 90 روز بررسی خواهد کرد. اگر درخواست شما تایید شد، باید شخصا به سفارت مراجعه کنید تا آن را در پاسپورت خود وارد کنید. اگر از ترکیه درخواست می دهید، می توانید از دفتر MLSS در آنکارا مجوز دریافت کنید.

از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه می توان به سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد که از طریق راه اندازی کسب و کار، ایجاد سپرده بانکی، ثبت شرکت در ترکیه و ... انجام می شود. برای ثبت شرکت در ترکیه ابتدا باید پاسپورت ایرانی خود را ارائه دهید. یک حساب بین المللی در یکی از بانک های معتبر ترکیه افتتاح کنید و بقیه مراحل را با کمک یک مشاور حرفه ای مجرب ادامه دهید.

یکی از مطمئن ترین راه های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت ترکیه خرید ملک یا خانه در ترکیه می باشد. خرید ملک در ترکیه یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به ترکیه می باشد. به همین دلیل در سال های اخیر تعداد ایرانیان خرید ملک در ترکیه افزایش یافته است.
 

 

شما همراهان عزیز می توانید  اطلاعات جامع تر درمورد مهاجرت به ترکیه را در اینجا بخوانید.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی