موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

موسسه مهاجرتی ترامند

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به ترکیه به روش های مختلفی از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری و مهاجرت سرمایه گذاری انجام می شود. ترکیه در آسیا واقع شده است. اما بخشی از این کشور در اروپاست و اخذ اقامت در این کشور راحتتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است، بنابراین بسیار محبوب شده است. یکی دیگر از مزایای مهاجرت به ترکیه برای ایرانیان عدم نیاز به ویزای این کشور است.

ترکیه دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است و هر ساله افراد مختلفی از سراسر جهان برای بازدید از این کشور به ترکیه سفر می کنند. از طرفی باید بدانید که به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب این کشور، شرکت ها و سازمان های مختلف جهانی دفاتر خود را در ترکیه دایر کرده اند.

ویزای سفر به ترکیه با شرایط مختلفی صادر می شود. کسانی که قصد سفر به ترکیه را دارند و می خواهند به عنوان توریست به ترکیه بیایند می توانند برای ویزای توریستی اقدام کنند. همچنین کسانی که برای تجارت، تجارت، شرکت در کنفرانس های تجاری قصد سفر به ترکیه را دارند. آنها می توانند از طریق ویزای تجاری مجوز ورود به این کشور را دریافت کنند. این نوع ویزا برای مدت 90 روز صادر می شود و برای یک بار ورود به ترکیه معتبر است، در غیر این صورت ممکن است مقامات ترکیه از ورود به این کشور جلوگیری کنند.

شما می توانید از طریق مهاجرت تحصیلی به ترکیه مهاجرت کنید که از دوره های مدرسه شروع می شود و تا مقطع دکترا ادامه می یابد. زمانی که می خواهید از طریق تحصیل به ترکیه مهاجرت کنید باید زبان رسمی آن یعنی ترکی استانبولی را بدانید.

از دیگر روش های مهاجرت به ترکیه می توان به سرمایه گذاری در این کشور اشاره کرد که از طریق راه اندازی کسب و کار، سپرده گذاری بانکی، ثبت شرکت در ترکیه و ... انجام می شود.برای ثبت شرکت در ترکیه ابتدا باید با پاسپورت ایرانی خود در یکی از بانک های معتبر ترکیه یک حساب بین المللی باز کنید و سپس با کمک یک مشاور مجرب و حرفه ای بقیه مراحل را ادامه دهید.

یکی از مطمئن ترین راه های مهاجرت به ترکیه و اخذ اقامت ترکیه خرید ملک در ترکیه و یا خرید خانه می باشد. خرید ملک در ترکیه یکی از سریع ترین راه های مهاجرت به ترکیه می باشد. به همین دلیل خرید ملک در ترکیه توسط ایرانی ها در سال های اخیر افزایش یافته است.

صرف نظر از اینکه برای مجوز کار از داخل یا خارج از ترکیه درخواست می کنید، به یک قرارداد کاری یا پیشنهاد شغلی نیاز دارید. هنگامی که شما و کارفرمایتان درخواست خود را به وزارت کار ارسال کنید، MLSS درخواست را ظرف 90 روز بررسی خواهد کرد. اگر درخواست شما تایید شد، باید شخصا به سفارت مراجعه کنید تا آن را در پاسپورت خود ثبت کنید. اگر از ترکیه درخواست می دهید، می توانید مجوز خود را از دفاتر MLSS در آنکارا دریافت کنید.

یکی از راه های اخذ اقامت دائم ترکیه ازدواج است. کسانی که در ترکیه ازدواج می کنند مدرک بین المللی دریافت می کنند و از آنجایی که روند ازدواج در این کشور سریعتر و آسانتر از سایر کشورها است، بسیاری از ایرانیانی که قصد ازدواج با افراد غیر ایرانی را دارند، ترکیه را برای این امر انتخاب می کنند. اگر اتباع غیرترکیه با شهروندان این کشور ازدواج کنند، می توانند اجازه اقامت دائم در این کشور را نیز دریافت کنند.

 

اگر میخواهید در مورد مهاجرت به ترکیه بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

  • ۰۱/۰۵/۱۵
  • سحر جعفری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی